Rekordot döntött Norvégia, 94 százaléka az új autóknak már elektromos
Náluk nem akadt el az átállási folyamat.
Náluk nem akadt el az átállási folyamat.
Remek példa egy ipari szükséglet fenntartható módon történő kielégítésére, amikor a fizikai bányák helyett inkább a mezőgazdaságnál keresik a megoldást. Van, ahol növényekből nyerik ki az elektromos autókhoz, pontosabban az akkumulátoraikhoz szükséges nikkel egy részét.
Közel százötvenféle típus szaladgál az utakon, de alig húsz van, amelyből igazán sok van.
Világszerte továbbra is növekednek az elektromosautó-eladások, ám a bővülés több térségben, például Európában is lassul. Az átmeneti bizonytalanság ellenére minden jel arra utal, hogy a jövő a környezet szempontjából is előnyösebb elektromos hajtásé.
Az elérhető árú és kisméretű új személyautót vásárolni szándékozók dolga mostanság egyre nehezebb.
Megkezdődött a bőven több, mint 300 lóerős ID.3 GTX Performance kereskedelmi forgalmazása.
A növekedési grafikon látványos, de nagyon nem mindegy, melyik országban keresünk éppen töltőt.
Júliusban a negyedik, az év első hét hónapjában pedig a második leggyorsabban bővülő e-autó-piac volt a magyarországi az Európai Unióban, ami a karbonsemlegesség szempontjából jó hír, de az akkugyártásra fókuszáló nemzetgazdaság számára már kevésbé.
Ez az első ilyen nagyszabású járműhálózat-integrációs projekt.
Az új gyár 2027-ben kezdi meg a tömeggyártást.
A járgány elektromos hajtású és alig 3,5 másodpec alatt lesz százon.
Így lesz az egyik legolcsóbb törpeautóból, a Fiat Topolinóból egy méregdrága divatcikk.
A bőven több, mint 1200 lóerős villanyautó simán átvészeli, ha Magnummal lőnek rá.
Több millió dollárra tehető a kár összege.
Egyelőre elég keveset gyártottak a Xiaomi SU7-ből, és azok is mind a kínai piacra készültek, de ezek közül egy példány most a magyar fővárosban bukkant fel. Mutatjuk, milyen a kínaiak Porsche Taycan riválisa.
Nem véletlenül akarták “ráerőltetni” az elektromos autókat a piacra a gyártók.
Megkezdődött a bőven több, mint 300 lóerős Volkswagen ID.7 GTX Tourer hazai forgalmazása.
A Rimac a közeljövőben egy minden korábbinál potensebb egyszemélyes sportautóval fog előrukkolni.
A jelek szerint egyre kelendőbbek a lokálisan zéróemissziós BMW-k az öreg kontinensen.